A múlt héten megígértük, így – hogy szó ne érje a pajta elejét – be is tartjuk: folytatjuk a „got milk?” kampány bemutatását! Ott fejeztük be legutóbb, hogy a Kaliforniai Tejfeldolgozó Szövetség elnökének arcán széles mosoly terült el, látván a reklámok hatására növekvő tejfogyasztási adatokat.
Ez a mosoly pedig mára már becsípődhetett az elnök úrnak, hiszen a kampány kiszélesítése, felújítása után is folytatták diadalmenetüket a „got milk?” reklámok. Mostanában főleg sajtóban futnak hirdetéseik, melyek egy mindenki által jól ismert jelenségre koncentráltak: a tejbajuszra.
Biztos ti is mosolyogtatok már anyun/kistesón/nagymamán, miután jóízűen kortyoltak a reggeli mellé a tejesbögréből. Ilyenkor ugyanis felúszik a tejbajusz: ez a jól felismerhető képződmény 99 %-os megbízhatósággal árulkodik róla, hogy az a valaki tejet ivott. Márpedig, ha tejet fogyasztott, akkor megtelik energiával, csodás képességekre, kőkemény csontokra tesz szert, tehetsége kibontakozik. És ezt nem csak az alábbi reklámok üzenik, arra buzdítunk benneteket, indítsátok a napot egy pohár tejjel, ha bármiben is hasonlítani szeretnétek a „got milk?” kampány sztárjaira!
Aki Rihanna hangját és alakját egyaránt irigyli, jobb, ha rögtön két pohárral iszik… ;)
Úgy néz ki, Jackie Chan csak részben köszönheti mozgékonyságát a rengeteg edzésnek…
Kim Cattrall, a Szex és New York sztárja is egy különleges koktélnak köszönheti csáberejét. :)
A „got milk?” a képzelet szülötteit is foglalkoztatja: Farkas az X-Menből például törhetetlen csontjait köszönheti a tejnek!
A legkisebbek példát vehetnek Pikachuról, aki tejjel töltődik fel… :)))