Amerikában komolyan veszik a tej népszerűsítését. A „Got Milk?” kampányban évek óta hírességek, fehér tejbajusszal buzdítják az embereket a tejfogyasztásra. A legújabb opusban az amerikai akciósztár, The Rock mutatja meg, milyen erő rejlik a tejben.
A reklám alapüzenete egyszerű: a legjobb szülők minden nap tesznek tejet gyerekeik asztalára, akik számára elengedhetetlen ez a reggeli kalcium- és vitaminbomba. De mi történik akkor, ha nincs tej a hűtőben? Mi átlagos szülők ilyenkor nem esünk pánikba, lemegyünk a sarki boltba, és veszünk egy doboz Mizo friss tejet.
Amerikában – és a reklámokban – természetesen máshogy mennek a dolgok. Főleg akkor, ha a tej beszerzése egy szuperhősre van bízva. The Rock el is indul. Útközben számos, a szupererejére váró problémát kellene megoldania, számára viszont a gyerekek és a tej az első. Az akciót sikeresen végrehajtja, kiönti a gyerekeknek a tejet, sőt ő is iszik egy pohárral. Ekkor derül ki, hogy ő is a tejből nyeri a szupererejét.
Az olyan intenzív testedzés hatására ugyanis, mint például egy tejes autó utáni rohangálás, a szervezetben megnő a fehérjeigény. Ezen fehérjeigény pótlására kiváló lehetőség a tej fogyasztása, amelynek fehérjetartalma (protein) segíti az izomtömeg-regenerálódását, és hozzájárul az izomtömeg növeléséhez is.
A valóságban tehát, ha nem is leszünk a tejtől szuperhősök, ahhoz éppen elég erőt ad, hogy energikusabban kezdjük a reggelt.