HA A TEJ LUXUSMÁRKA LENNE

 2014.05.21. 08:55 | Tej-blog

Vagy legalábbis luxusmárkának lenne öltözve. Vagyis, luxusmárkaként tekintenénk-e mi, fogyasztók az olyan hétköznapi élelmiszerekre, mint a liszt, a rizs, a tej vagy a vaj, ha azokat exkluzív, a nagy divatházak nevével fémjelzett csomagolásban árulnák?

Chanel tejpor, Tiffany joghurt, Prada liszt, Bulgari vaj… Furán hangzik, nem? A régebben designerként dolgozó Peddy Mergui megvalósította, amit eddig nem tudtál volna elképzelni: luxuscsomagolást adott alapvető élelmiszereinknek.luxus01.jpg

Különleges kiállításán Mergui arra keresi a választ, hogy mi befolyásolja jobban a fogyasztókat: a tartalom vagy a külsőségek? Számít-e, hogy mi van a csomagolásban, ha az áhított márka védjegyeit viseli magán? El lehetne-e adni méregdrágán egy konzerv csemegeuborkát csak azért, mert Gucci feliratot látunk rajta?

luxus_02.jpgA mai fogyasztói társadalomban ez a kiállítás már erkölcsi kérdéseket feszeget. Mergui nem a luxusmárkákat kritizálja, inkább azt a kérdést boncolgatja, vajon milyen többletértéket adnak a fogyasztók a márkákhoz. A kiállítás darabjaival arra szeretne ösztönözni minket, hogy gondoljuk újra, mi az, amire igazán szükségünk van az életben, és mi az, amit csak azért veszünk meg, mert kötődünk bizonyos (luxus)márkákhoz.

Benned milyen érzéseket keltenek a képek? Te vennél Bulgari vajat? Esetleg egy pohár Apple tejet?

Válaszd inkább a jól bevált minőséget, amely megfizethető luxust kínál számodra, ha tejre, vajra, sajtra… vágysz. Higgy az érzékeidnek! Maradj a Mizo tejtermékeknél, amelyek kívül-belül hitelesek, és még hitelt sem kell felvenned ahhoz, hogy jól megreggelizz belőlük. J

 

Képek forrása: designtaxi.com

Címkék: kiállítás fogyasztói társadalom luxusmárkák

A bejegyzés trackback címe:

https://tej.blog.hu/api/trackback/id/tr616169408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.